Rabu, 6 Mac 2013

Makkah People : Ust Muhammad bin Abdullah

Assalamualaikum.

Bismillah...



   Hari tu Rif ada kongsi dengan korang tentang progrem di Chalet Al-Wahah Nur Muhammad bersama Amway dan Raudah Mawaddah, kalau belum baca sila klik, http://makkahdihati.blogspot.com/2013/02/makkah-news-and-work-amway-raudah.html, lepas tu Rif naklah bergambar dengan Ust kita sorang tu, Ust Muhammad bin Abdullah, tapi x sempat sebab dia terlalu sebok dengan jemaah dan Rif sebok nak ambil gambar progrem tu berjalan, orang kata kalau ada rezeki x kemana, tengah jalan-jalan disekitar tanah haram, tiba-tiba disebelah Rif ada seorang manusia yang berjalan seiring kearah yang sama, dunia ni kecil rupanya, dapat juga jumpa kembali Ust Muhammad bin Abdullah ni, Ust ni macam artis juga, pasal biasa masuk TV, terutama ada slot di TV9, jadi Rif x lepaskanlah peluang bergambar dengan beliau. jom kita tengok.



Betul ke Rif jumpa Ust muhammad?


 Betul, Ust yang manis dengan senyuman.

   Tuhan jadikan bumi ini kecil sangat, manusia yang rasa besar, sehingga adik-beradik tidak bertegur sapa, kerana dunia, manusia bergaduh, kerana dunia manusia berselisih faham, kerana dunia manusia saling bunuh satu sama lain, ambil la pengajaran apabila sampai ke tanah suci, sucikan hati dengan sentiasa mengingati Allah dan Rasul, berdamping la dengan manusia yang boleh menegur kita ke jalan kebenaran, wassalam....

12 ulasan:

  1. Dua-dua manis dengan senyuman :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe, juma manis dengan kartun doodle nya

      Padam
  2. Balasan
    1. Senyum je, terbaik, terus setia, XD

      Padam
  3. dua2 comel dgn perhiasan d bbir.. hehe :D

    BalasPadam
  4. semoga Tuhan comel kan kamu hik hik hik, XD

    BalasPadam
  5. contack hati lah nie yew... huhuhuhu

    BalasPadam
  6. Huhu...terbaik...senyuman sgt manis..hee :D

    BalasPadam
  7. saidah nafisahh20 Mac 2013 9:18 PG

    Senyum manis mcm ana lha XD ,, dua2 nya manis

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...